Noul BestKids.ro este aproape gata. Am decis refacerea lui, pentru a usura clientiilor nostri navigara pe site, procesul de cumparare si accesul la informatii.

Cine altcineva stie mai bine ce trebuie sa contina un site decat efectiv clientii lui:

De aceea am lansat un chestionar spre toti clientii nostri ca sa vedem parerea lor despre noi. Au raspuns un numar mult peste asteptari cu informatii care mai de care. Unele le stiam altele nu ne-au trecut nici prin cap, unele de bine, unele de rau, dar una peste alta foarte utile.

  • Am adunat peste 25000  de raspunsuri la cateva intrebari despre diferite segmente ale site-ului (design, servicii, produse, call center, transport…)
  • Am facut 7 versiuni (draft) pentru prima pagina si am chestionat persoane cunoscatoare si ne-cunoscatoare ca sa le aflam parerea
  • Am lucrat cu 3 designeri diferiti, doar ca sa vedem mai multe stiluri diferite si sa putem compara
  • La pagina de produs am intors-o pe toate partile ca sa gasim varianta cea mai optima pentru client (si evident care face cele mai multe conversii)
  • Am adunat peste 150 de intrebari frecvente ce le pun clientii, colegiilor de la call center
  • Am analizat minim 20 de site-uri mari ca sa vedem care ar fi cel mai simplu proces de a comanda
  • Intre timp a venit si criza financiara 🙂
  • Nici o problema, mergem mai departe
  • Am imbunatatit motorul de cautare sa fie mai rapid si mai usor de folosit
  • Am marit butoanele de actiune, le-am micsorat, le-am colorat si le-am si decolorat pana cand designerul a vrut sa plec
  • Am facut personal cursuri de management si organizare cu un guru in domeniu Liviu Taloi
  • Am avut de asemenea onoarea tot cu el sa facem o analiza de usability si sa atingem foarte multe aspecte de cum ar trebui sa arate un site
  • Am adus traineri de sales pentru echipa de la call center
  • Am testat 5 aplicatii de ecommerce (din romania si america) ca sa alegem solutia cea mai rapida
  • Am obtinut o taxa de transport mai mica pentru livrare (greu)
  • Am adus peste 500 produse noi de la peste 20 de producatori de renume ajungand la peste 2000 de produse. Planuim sa dublam acest numar in viitorul apropiat.

Am adunat toate datele, am analizat, le-am intors pe toate partile si speram ca vom reusi sa scoatem o versiune 2 a site-ului nostru mult mai buna. Daca noi ne pregateam sa scoatem o versiune noua mult mai complexa cu foarte multe module noi, care mai de care mai sofisticate, rezultatele analizei au fost exact pe dos. Clientii nostri vreu un site simplu, prin care sa navigheze usor si sa gaseasca informatia necesara. Atat. Fara milioane de promotii prin toate partile, fara module gen lista dorintelor, product tags, gift registry, carduri cadou samd.

Si cum vrem sa fim siguri ca noua versiune este pe placul clientiilor nostri, dupa lansare le vom cere din nou parerea. De data asta nu va fi doar un simplu chestionar trimis pe mail. Vom lua laptopul in mana si vom merge prin tara din usa in usa (la cei care ne vor primi desigur) ca sa dicutam cu ei fata in fata.

Abia dupa ce ne vom intoarce, vom sti cu siguranta daca efectul lansari noului site va fi pe masura asteptarilor.

Una peste alta, vom lansa noua versiune a lui www.bestkids.ro in prima jumatate a lunii septembrie.

Written by Gabriela