Multumim PayU pentru titlul de “Promotor al comertului electronic romanesc” oferit in cadrul galei E-Romaneste desfasurata in luna iunie a acestui an.
Campania e-Romaneste este un proiect de comunicare & educatie marca PayU, care doreste sa promoveze o experienta de 5 stele in comertul online romanesc.
Impreuna cu ceilalti jucatori din industrie ne-am propus sa crestem increderea cumparatorului in mediul online si sa eliminam barierele legate de cumpararea online.
Evenimentul a avut loc in data de 9 si 10 iunie 2014, insa pregatirile au inceput cu mult timp in urma, cand am invitat toti utilizatorii de internet din Romania sa-si faca cumparaturile online pentru a beneficia de livrare gratuita, produse exclusiv online si metode multiple de plata.

Ca rezultate ale campaniei, in cele doua zile am inregistrat o crestere a traficului de peste 50% fata de aceeasi perioada a anului trecut, iar ca vanzari o crestere de 110%
Tot in aceeasi perioada am facut publice datele privind folosirea dispozitivelor mobile de catre utilizatorii BestKids.
Astfel in perioada 2013-2014 traficul generat de pe dispozitivele mobile a crescut de la 15.7% in 2013 la 30.45% in 2014, in aceeasi perioada a anului.
Numarul de comenzi a crescut de la de la 20.01% in 2013 la 25.2% in 2014, pe aceeasi perioada analizata.
In 2013 traficul a fost distribuit astfel: 80.84% desktop, 12.57% mobil si 6.6% tableta, iar din punct de vedere al comenzilor: 82.66% au venit de pe desktop, 8.54% de pe mobil, iar 9.34% de pe tableta.
In 2014, pana in luna mai inclusiv traficul a fost distribuit astfel: 69.55% desktop, 20.19% mobil si 10.26% tableta. Din punct de vedere al comenzilor 74.8% au venit de pe desktop, 13.59% de pe mobil, iar 11.61% de pe tableta.
Traficul pe tableta si mobil a crescut astfel in 2014 cu 59%, iar conversiile cu 45% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
Written by Gabriela