eVision, compania clujeana care detine site-ul www.bestkids.ro lanseaza la inceputul lunii septembrie o noua versiune a paradisului cumparaturilor online dedicat copiilor. Bestkids.ro a fost lansat de ziua internationala a copilului in anul 2007, in cei doi ani de existenta a incercat mereu sa raspunda asteptarilor copiilor cu o oferta generoasa de jucarii, peste 2000 de produse si 80 de marci cu traditie in domeniu, cat si parintilor prin simplitatea si rapiditatea efectuarii si livrarii comenzilor.
Multumim celor care au vizitat site-ul si deopotriva celor care au efectuat comenzi si se bucura acum de produsele cumparate. Am ajuns pe locul 32 in clasamentul pietei online, cel putin 2000 de persoane ne trec pragul zilnic, suntem probabil cel mai apreciat magazin online destinat copiilor, dar vrem sa fim mai buni, mai apreciati, iar site-ul mult mai prietenos cu cei ce il acceseaza. Cand era anuntat primul val al crizei financiare contrar prudentei altora noi ne-am propus investitii si un program de munca intens pentru a crea noua versiune a site-ului. Pentru noua versiune am avut nenumarate idei despre ceea ce trebuie schimbat, despre ceea ce trebuia adaugat, dar cel mai important era ceea ce cred cei care ne viziteaza ca trebuie sa devina versiunea 2.0 a www.bestkids.ro . Am postat un chestionar legat de ceea ce trebuie sa fie www.bestkids.ro pe viitor si am platit fiecare utilizator care l-a completat cu 25ron / chestionar. Noua versiune raspunde dorintelor exprimate in cele 1000 de chestionare, 25000 raspunsuri, si nenumarate discutii telefonice. Odata cernute opiniile si dorintele celor care au interactionat cu noi am mai aruncat o privire catre marile magazine online pentru copii din lume, am platit consultanta specialistilor din management, vanzari sau eCommerce impreuna cu care am testat cele mai laudate versiuni, cinci versiuni din Romania si U.S., de soft eCommerce pentru a identifica solutia cea mai rapida, sigura si potrivita mediului online din Romania de efectuare a comenzilor. Concluzia tuturor cercetarilor a fost clara: clientii doresc un site simplu, access la informatie foarte usor, detalii despre produse cat mai multe si cam atat.

Petru prima pagina a noului site au fost create sapte versiuni de design ce au fost analizate de un juriu exigent al profesionistilor in design, iar apoi am cerut parerile sincere si extrem de utile ale celor neavizati. La noua infatisare a site-ului au contribuit trei designeri ce au lucrat independent unul de celalalt pentru ca in final sa avem de unde alege cel mai original si totodata cel mai bun concept grafic. In decursul dezvoltarii acestei noi versiuni butoanele de actiune au suferit nenumarate modificari, am trecut printr-un sir interminabil de polemici pentru fiecare pixel in plus sau in minus, au avut culorile intregului curcubeu, mai luminoase sau mai palide. La final site-ul reuneste prin designul sau cerintele exprimate in chestionar, ideile echipei eVision si originalitatea designerilor nostri.
Am creat un nou site cat mai simplu, extrem de simplu, asa cum clientii l-au cerut, un site in care sa se navigheze usor si informatia sa fie extrem de usor de procurat. Am imbunatatit motorul de cautare si am depus eforturi sa simplificam la maxim tot ceea ce presupune o experienta la cumparaturi pe www.bestkids.ro .
Versiunea 2.0 are in spate peste 2000 de produse, 80 de marci de traditie in domeniu, 25.000 de cerinte satisfacute ale vizitatorilor, peste 15000 euro investiti, cursuri vanzari, management si usability.

In prima saptamana din septembrie porneste noua versiune www.bestkids.ro , iar apoi mare atentie mamici, tatici si bunici, pornim cu laptopul in brate in turneu prin intreaga tara ca sa ni se spuna parerea drept in fata despre noul site, la intoarcere speram sa fim veseli si satisfacuti sa fi vazut placerea celor chestionati de a folosi noua versiune.

Acum suntem probabil cei mai buni in domeniu, cu noul site vrem sa fim de departe cei mai buni, sa avem traficul dublat fata de cel din prezent si sa devenim paradisul cumparaturilor pentru copii.

Written by Alex