Politica de returnare

Transportul

Veți primi bunurile comandate în termen de 1-5 zile lucrătoare de la data confirmării comenzii. În perioadele de vârf pentru cumpărături și în perioadele de reduceri, livrarea ar putea dura mai mult.

Transportul este gratuit pe teritoriul României pentru comenzile de peste 220 de lei. Pentru comenzile sub 220 de lei se plătește o taxă de transport de 15 lei.

Informații privind exercitarea dreptului de retur

În conformitate cu legislația europeană, consumatorul are dreptul să notifice în scris Distribution Services Management SRL că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, în cazul prestațiilor de servicii, de la încheierea contractului.

Returnarea produselor trebuie să se facă împreună cu toate accesoriile, consumatorul suportând cheltuielile de expediție conform legilor românești. În conformitate cu legea română consumatorul este responsabil doar în ceea ce privește diminuarea valorii produselor rezultată din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor și funcționării produselor.

În măsura posibilului, recomandăm ca clientul să utilizeze ambalajul original, acest lucru limitând posibilitatea de deteriorare a bunului în timpul transportului. Recomandăm să ne trimiteți contul dvs. IBAN o dată cu cererea de retur, pentru a putea să procesăm plata returului în mod rapid.

Prezentul articol este valabil doar în condițiile în care clientul este persoană fizică, în conformitate cu legislația română privind încheierea contractelor la distanță.

Cum returnez un produs?

În 3 pași simpli. Iată care sunt aceștia:

  1. Completați acest Formularul de retur și în felul acesta ne anunțați că vreți să returnați unul sau mai multe produse din comandă. Formularul de retur este doar un model și nu este obligatoriu. În cazul în care produsele care ajung la noi prezintă zgârieturi sau daune vizibile ne rezervăm dreptul să refuzăm restituirea sumelor.

Atenție 1: Produsul trebuie să conțină toate componentele, ambalat corespunzător pentru transport, pentru a evita orice daune.

Atenție 2: Pachetul va fi trimis fără ramburs, pentru că el ajunge în depozitul nostru, unde nu există caserie să se achite către curier.

Atenție 3: Dacă doriți să returnați un colet trebuie să o faceți prin intermediul unei firme de curierat, nu se acceptă coletele trimise prin Poșta.

  1. Produsele care nu satisfac cerințele dumneavoastră, vor fi expediate ÎN STAREA ÎN CARE AU FOST PRIMITE, înapoi la firma Distribution Services Management, Alba Iulia, str. Paraul Iovului nr. 5, Jud. ALBA pe propria cheltuială. Pe documentul de transport te rugăm să completezi și numărul de telefon de la depozit: 037 380 4808

Coletul a ajuns la noi, îl verificăm, vă anunțăm că este totul în regulă și vă facem plata. După ce vom recepționa coletul, vă vom trimite o notificare email/telefon și vă vom efectua plata aferentă returului. Vă vom returna contravaloarea produsului în termen de 14 zile calendaristice.

Vă rugăm să păstrați dovada de expediere a coletului returnat până la încheierea procesului de analizare a eventualelor reclamații, iar în cazul produselor returnate până la momentul rambursării banilor.

Această politică de retur este valabilă pentru produsele achiziționate prin intermediul magazinului online https://www.bestkids.ro.